• 22-11-2013, 00:36:14
    #1
    @Kezy adlı üye ile yaklaşık 6 aydır çalışıyorum. Zaman zaman söz verdiğim halde gecikmeleri mi bile sorun etmeden beklediği için teşekkür ederim. Ama asıl teşekkürüm, bugün hasta olduğumu öğrendikten sonra adresime gönderdiği bu harika meyve çiçek. Afiyetle yedik


  • 22-11-2013, 00:39:13
    #2
    rica ederim sen sağlıklı ol yeter r10 un bana kazandırdıgı dostlardan birisin.. tabi asıl http://www.lezzetlihediye.com/ a tesekkür etmek lazım sağolsunlar jet hıızıyla aksam maksam demeden iletmişler

    iş kadar dostluğa da önem veriyorum bunu yapan insanlarla calısmak hem huzur hemde sağlam işler getiriyor...
    senin nezninde buradan caısmalar yaptığım tüm arkadaslara da tesekkür etmek isterim
  • 22-11-2013, 00:58:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok ince bir davranış, teşekküre değecek cinsten gerçekten ayrıca çok geçmiş olsun.