@Kezy adlı üye ile yaklaşık 6 aydır çalışıyorum. Zaman zaman söz verdiğim halde gecikmeleri mi bile sorun etmeden beklediği için teşekkür ederim. Ama asıl teşekkürüm, bugün hasta olduğumu öğrendikten sonra adresime gönderdiği bu harika meyve çiçek. Afiyetle yedik