• 24-07-2013, 05:56:28
    #10
    Teşekkür Ederiz moderatör Forum düzenini koruduğun için
  • 24-07-2013, 06:03:49
    #11
    Geceleri çalışmalarını daha çok beğendiğim, zibidi gonzales kadar hızlı üyelerin gözünde superman olarak bilinen kendi halinde yönetici.
  • 24-07-2013, 06:20:04
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    süperman ile akrabalığını düşündüğüm şahıs(lar)
  • 24-07-2013, 06:25:10
    #13
    Rica ederim arkadaşlar.

    ------------------

    Şaka bir yana reportlar gerçekten çok hızlı ilgileniyor ve çok doğru kararlar veriyor bende konunuz üstünden tebrik etmek isterim.
  • 24-07-2013, 09:41:50
    #14
    Moderator üyeliği tek kişi bence, ne zaman pm ile bir derdimi dile getirsem aynı üslup ve tarz ile cevaplıyor sağolsun.
  • 24-07-2013, 09:51:28
    #15
    Aylık maaş ile çalışıyor , normal yani
  • 24-07-2013, 11:22:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcısı olsun insanlarla uğraşmak zor.
  • 24-07-2013, 12:40:04
    #17
    Üyelerin hepsine ne çok yakın ne çok uzak davranıyor. yeteri kadar davranıyor. gerekli müsammahayı gösteriyor. Sankim bir hakim gibi karar veriyor. Haklı olan üyeyide Avukat gibi savunuyor veya savunuyorlar )))))))))))))))