Konu
Moderatore teşekkür ederim.
24-07-2013, 09:41:50
#14
Syntax
Moderator üyeliği tek kişi bence, ne zaman pm ile bir derdimi dile getirsem aynı üslup ve tarz ile cevaplıyor sağolsun.