• 15-06-2013, 00:06:52
    #1
    salim59 Arkadaşımdan 3-4 sefer online Ödemelerimi Yaptıgı için sonsuz Teşşekürlerimi Sunuyorum.Kendisiniz Bizzat Benimle ilgilendi ve Sorunsuz bi şekilde Ödemeleri yaptı , Teşşekürler salim59

    Saygılarımla
  • 16-06-2013, 17:35:45
    #2
    güzel yorumun için ben teşekkür ederim.Daha nice alışverişlere.O malum firma olmasın ama. Gerçi bana bi zararı yok olan sana oldu