Konu
salim59 'a Teşşekürler
16-06-2013, 17:35:45
#2
salim59
güzel yorumun için ben teşekkür ederim.Daha nice alışverişlere.O malum firma olmasın ama. Gerçi bana bi zararı yok olan sana oldu