• 20-05-2013, 13:40:27
    #1
    Bana 10 gündür hizmet veremedikleri için kullanmadığım süreyi faturadan düşen ve abonelik iptali için hiç bir sorun çıkarmayan, önceki aylara göre müşteri hizmetlerine daha hızlı ve anında bağlanabildiğim için ( sanırım metronet ya satıldı yada el konuldu müşteri hizmetleri çok hızlı ve o sapık temsilcilerden arınmış, teknik ekipte henüz değişiklik yok) teşekkürler.
  • 20-05-2013, 13:41:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk defa Metronet'e teşekkür gördüm. Konu doğru yerde değil mi? Mesajınızı tekrar okuyun
  • 20-05-2013, 14:51:56
    #3
    Tek teşekkürüm iptal için hiç bir sorun çıkarmamaları ve kullanamadığım 10 günlük süreyi faturadan düşmeleri Kurtulduğum için teşekkür ettim