Bana 10 gündür hizmet veremedikleri için kullanmadığım süreyi faturadan düşen ve abonelik iptali için hiç bir sorun çıkarmayan, önceki aylara göre müşteri hizmetlerine daha hızlı ve anında bağlanabildiğim için ( sanırım metronet ya satıldı yada el konuldu müşteri hizmetleri çok hızlı ve o sapık temsilcilerden arınmış, teknik ekipte henüz değişiklik yok) teşekkürler.