• 07-05-2013, 20:49:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İlk öncelikle bugün dogum günüm ve iki gündür maddi manevi cok huzuluyum.Öncelikle en kötü ve en dar günümde bile beni r10 dan tanımasına ragmen hiç yalnız bırakmayan @orumjack ( Necati Aabime )
    Yaptıgım bazı hatalarımdan dolayı banlanma istediğim halde beni banlamayıpğ özel mesajlada manevi destek veren @Egemen abime ve bana her türlü siteyi kuran gır samata yapan @ Kadirli ( Cemil )
    Ve her türlü muhabbeti sohbeti yaptıgımız tüm r10 ailesine gercekten cok cok tesekkür ederim.İnanın hani yakalalık gibi gelsede surada buldugum muhabbeti v.s reel hayatta bulmadım.Kavgalar gürültüler 50 yıllık evlilerde bile olur ama herseye ragmen on numara insanalrsınız hepiniz.Neden cıktı derseniz öylesine mutluyum ki ite köpeğe muhtac kalmadan r10 sayesinde önemli bir kaç ihtiyacımı cıkardım o değil az daha ugrasısam nişan parasınıda cıkarıyoruz hamd olsun
  • 07-05-2013, 20:53:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mutlu yıllar o zaman kardeş
  • 07-05-2013, 20:53:54
    #3
    Çok samimi bir yazı olmuş dostum, nice yıllara
  • 07-05-2013, 20:55:12
    #4
    Doğum gününüz kutlu olsun.
  • 07-05-2013, 20:59:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Vallah aylardır keske ölseydim diye mırıldanıyordum simdi iyi ki dogmusum diyorum
    O değil eylülde düğünüm var nasipse alayınızı bekelrim
    İzmir- Kütahyada olacaktır.
  • 07-05-2013, 22:40:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Her Daim Yanındayım Bunu Bil Yeter.
  • 07-05-2013, 22:42:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Daim Yanındayım Bunu Bil Yeter.
    Çok insan gördüm ama yemin olsun adam gibi adam bir seni gördüm be abi...
  • 09-05-2013, 01:54:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hey ben niye yokum o listede Fatih?
    Gerçekten çok içten bir yazı olmuş, bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara kardeşim.
  • 09-05-2013, 01:56:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    valla hocam seninle fikirlerimiz pek paralel olmasa da bende seviyorum seni

    aklını kullanan insanları hep sevmişimdir.