• 02-04-2013, 19:13:34
    #1
    Nekil Kullanmaya başlayalı 3 ay gibi bir süre oldu. 3 Aydır bizimle bıkmadan usanmadan ilgilendiği için. Hiç sorumluluğu olmamasına rağmen hangi siteyi istersek isteyelim vds mize taşıdığı için. Destekleri, müşteriye olan saygısı ve bize sabrettiği için çok teşekkür ediyorum. Nekil hosting'den bir de reseller almayı düşünüyorum zaten nekilden Şaşmayı düşünmüyorum bundan sonra tekrar teşekkürler..
  • 02-04-2013, 19:23:28
    #2
    Aynen katılıyorum. Bende konu açacaktım fakat sürekli övüyorum adamları sonra dicekler ki akraban mı para filan mı alıyorsun diye. O yüzden fazla göze batmak da istemiyorum.

    Türkiye'de şu ana kadar gördüğüm en iyi hosting firması. Umarım böyle devam eder.
    • masterthone
    masterthone bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 03-04-2013, 17:42:27
    #3
    ne zaman nekili övsem siteler kapanıyor. 2-3 saattir dışarıdayım ve 2-3 saattir site kapalı kalmış
  • 07-04-2013, 09:31:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    nekil den çok memnunum
  • 18-04-2013, 09:12:50
    #5
    Nekil com birtanedir ikincisini bulamazssiniz nekil boyle devam ederse onlarla beraber emekli olucaz ins..
  • 26-04-2013, 13:35:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tr lokasyon deditcated lazim ulaÅŸirsaniz sevinirim sizden alcaÄŸim
  • 26-04-2013, 13:40:37
    #7
    nekil gerçekten kalitelidir kullanan bilir
  • 30-05-2013, 07:35:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    xkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nekil gerçekten kalitelidir kullanan bilir
    katiliyorum kalite ama kullanan farkeder kaltieyi hizmeti
  • 08-06-2013, 00:46:05
    #9
    Evet hocam bende nekilden hizmet alıyorum catlak.com ile oksijenmedikal.com aynı zamanda imzamda bulunan bu 2 sitemi barındırıyorum kendilerinden vds aldım.

    Nekil sahibleri 2 ortaklar diye biliyorum her ikiside sitemi kurmada ve faliyete geçmesinde kendi işleri gibi ilgilendiler ve bazen geceleri bile telefonla arayıp kendilerinden destek aldım.

    İnsan işini severek yapıyor diye örneklemek gerekirse nekil.com bunlardan biri derim.

    TEŞEKKÜRLER NEKİL SAHİPLERİNE.