Aynen katılıyorum. Bende konu açacaktım fakat sürekli övüyorum adamları sonra dicekler ki akraban mı para filan mı alıyorsun diye. O yüzden fazla göze batmak da istemiyorum.
Türkiye'de şu ana kadar gördüğüm en iyi hosting firması. Umarım böyle devam eder.