• 13-05-2026, 14:14:09
    #1
    Merhabalar vatan görevim için 6 ay aydır yoktum telegram hesabımın ayarlarında otomatik olarak hesap silmesi gibi şeylerde yoktu. Geri döndüğümde telegrama tekrardan giriş yapmak istedim numaramı yazdım ama hesap açıldığında sıfırdan bir hesap olduğunu gördüm. Bana ait olan 1k aboneli kanalım gitti. Böyle bir durum başına gelen oldumu? Telegrama hiçbir türlü ulaşamıyorum bir çözümü varmıdır teşekkür ederim.
  • 13-05-2026, 19:05:20
    #2
    Valla hocam benimde bu şekilde 50-60k kanallarım gitti geri almanın hiçbir yolu yok zaten telegramın Türkiye destek hattı yok USA destek hattına mail atınca da cevap yok veya ilgilenmiyorlar geri almanın hiçbir yolu yok herşey otomatik siliniyor 6 ay giriş yapmayınca
  • 13-05-2026, 22:32:08
    #3
    merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam benimde bu şekilde 50-60k kanallarım gitti geri almanın hiçbir yolu yok zaten telegramın Türkiye destek hattı yok USA destek hattına mail atınca da cevap yok veya ilgilenmiyorlar geri almanın hiçbir yolu yok herşey otomatik siliniyor 6 ay giriş yapmayınca
    Teşekkür ederim hocam valla emek verdik ettik gitti yapacak bir şey yok