Merhabalar vatan görevim için 6 ay aydır yoktum telegram hesabımın ayarlarında otomatik olarak hesap silmesi gibi şeylerde yoktu. Geri döndüğümde telegrama tekrardan giriş yapmak istedim numaramı yazdım ama hesap açıldığında sıfırdan bir hesap olduğunu gördüm. Bana ait olan 1k aboneli kanalım gitti. Böyle bir durum başına gelen oldumu? Telegrama hiçbir türlü ulaşamıyorum bir çözümü varmıdır teşekkür ederim.