• 03-10-2025, 13:17:18
    #1
    Merhaba, yaklaşık 1 saattir kestiğim faturayı imzalayamıyorum, gib imzaya bastıktan sonra yükleniyorda bırakıyor, bir süre sonra bir hata meydana geldi daha sonra tekrar deneyiniz diyor yada onay yerine gelip sms olarak kod gelmiyor.

    Sorun bende mi yoksa genel mi?
  • 03-10-2025, 13:21:12
    #2
    360° Dijital Çözümler
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yaklaşık 1 saattir kestiğim faturayı imzalayamıyorum, gib imzaya bastıktan sonra yükleniyorda bırakıyor, bir süre sonra bir hata meydana geldi daha sonra tekrar deneyiniz diyor yada onay yerine gelip sms olarak kod gelmiyor.

    Sorun bende mi yoksa genel mi?
    Bizde bir sorun yok, muhtemelen sorun sizde.
  • 03-10-2025, 13:25:45
    #3
    En iyisi sanırım
    30 dakikadır SMS gelmiyor aynı şekilde sıkıntılı sistem.