Merhaba, yaklaşık 1 saattir kestiğim faturayı imzalayamıyorum, gib imzaya bastıktan sonra yükleniyorda bırakıyor, bir süre sonra bir hata meydana geldi daha sonra tekrar deneyiniz diyor yada onay yerine gelip sms olarak kod gelmiyor.
Sorun bende mi yoksa genel mi?
Bizde bir sorun yok, muhtemelen sorun sizde.