• 11-01-2025, 18:25:14
    #1
    Merhaba, telegram dan +44 numara ile premium alınca hemen engel yiyorum(web sürümü üzerinden satın alıyorum ve sim kart telefona takılı değil) ve açtığım tüm grup ve kanallar siliniyor. Numara daha yeni ve herhangi bir mesajlaşme gerçekleşmedi. Bir defa daha aynı sorunu yaşadım ve ortalama birkaç saat içerisinde engelim kalktı. Şimdi 2. defa premium satın aldım ve yine banlandım. Telegram ın support u na email gönderdim ve 3 gündür hala cevap gelmedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
  • 11-01-2025, 18:27:49
    #2
    Yardımcı olabilirim.

    Dilerseniz premium hesap satışı yapabilirim.
  • 11-01-2025, 18:32:45
    #3
    @FinansMerkezi; Teşekkür ederim düşüneceğim lakin asıl öğrenmek istediğim problemin ne olduğu. Neden 2 defa engellendi ve ücret iadesi yapılmadı
  • 11-01-2025, 19:27:08
    #4
    frknakbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, telegram dan +44 numara ile premium alınca hemen engel yiyorum(web sürümü üzerinden satın alıyorum ve sim kart telefona takılı değil) ve açtığım tüm grup ve kanallar siliniyor. Numara daha yeni ve herhangi bir mesajlaşme gerçekleşmedi. Bir defa daha aynı sorunu yaşadım ve ortalama birkaç saat içerisinde engelim kalktı. Şimdi 2. defa premium satın aldım ve yine banlandım. Telegram ın support u na email gönderdim ve 3 gündür hala cevap gelmedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
    Son zamanlarda telegram çok fazla yasaklama yapıyor..
  • 11-01-2025, 19:29:09
    #5
    Benim de bununla ilgili bir konum vardı. Aldığım 2 premium hesapta da aynı şey oldu çözemedim maalesef