Merhaba, telegram dan +44 numara ile premium alınca hemen engel yiyorum(web sürümü üzerinden satın alıyorum ve sim kart telefona takılı değil) ve açtığım tüm grup ve kanallar siliniyor. Numara daha yeni ve herhangi bir mesajlaşme gerçekleşmedi. Bir defa daha aynı sorunu yaşadım ve ortalama birkaç saat içerisinde engelim kalktı. Şimdi 2. defa premium satın aldım ve yine banlandım. Telegram ın support u na email gönderdim ve 3 gündür hala cevap gelmedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?