• 09-10-2023, 15:22:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sadece grup linkine tıklanıkcak toplu hesabı olan arkadaşlar ulaşabilirsiniz
  • 11-10-2023, 23:49:23
    #2
    hocam tam olarak anlayamadım biraz daha detaylı anlatır mısınız?
  • 12-10-2023, 15:38:26
    #3
    grup linkinden grupa giriş yapılacak
  • 12-10-2023, 16:23:36
    #4
    Mesela ne kadar kişi lazım kaç kişinin tıklaması lazım ya da Gruba katılması lazım sayı var mı
  • 12-10-2023, 17:56:05
    #5
    Önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmak istiyor arkadaş bununkabul etcekaeniz çalışın boşuna vaktinizi kaybetmeyin
  • 12-10-2023, 21:59:59
    #6
    sende önce ödeme istiyorsun watsaptan yaz diyorum kullanmıyorum diyorsun parayı atınca beni engelleyip gitmeyeceğini nerden bileyim kaç defa yaşadım bunu?
  • 12-10-2023, 23:11:04
    #7
    Yani kullanmadığım birşeyi nasıl atabilirim üç kuruş için r10 uyelimi mi yakicam ben tartışmak için yazmadım çalışacak olanlar bilsin boşa vakit kaybetmesinlwr diye bilgi geçtim
  • 13-10-2023, 03:49:05
    #8
    impulse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kullanmadığım birşeyi nasıl atabilirim üç kuruş için r10 uyelimi mi yakicam ben tartışmak için yazmadım çalışacak olanlar bilsin boşa vakit kaybetmesinlwr diye bilgi geçtim
    tamam da adam doğru söylüyor? Whatsapp kullanmıyorsun tuşlu telefon mu kullanıyorsun ?

    üç kuruş için üyeliğimi mi yakayım yazmışsın da, hesabın daha 15 günlük bile değil..
    Sen olsan sana para gönderir miydin ?
  • 13-10-2023, 04:14:47
    #9
    sezerozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam da adam doğru söylüyor? Whatsapp kullanmıyorsun tuşlu telefon mu kullanıyorsun ?

    üç kuruş için üyeliğimi mi yakayım yazmışsın da, hesabın daha 15 günlük bile değil..
    Sen olsan sana para gönderir miydin ?
    Whats up olunca dolandirmiyir mu adam telegram kullandima göre telefon tuşlu değil madem doğru söylüyor yapı ver işini ha ben olsam parayı yolarim işimi yaptiririm düzen böyle 15 günlük uyelimi üç kuruş için mi yakicam demek istedim bende üç kuruş mu r10 üyeliği ?