• 13-10-2023, 04:17:42
    #10
    impulse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whats up olunca dolandirmiyir mu adam telegram kullandima göre telefon tuşlu değil madem doğru söylüyor yapı ver işini ha ben olsam parayı yolarim işimi yaptiririm düzen böyle 15 günlük uyelimi üç kuruş için mi yakicam demek istedim bende üç kuruş mu r10 üyeliği ?

    r10 üyeliği hiç kuruş, paha biçilemez. Hayat kısa, kuşlar uçuyor..
  • 13-10-2023, 04:42:58
    #11
    sezerozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üyeliği hiç kuruş, paha biçilemez. Hayat kısa, kuşlar uçuyor..
    Bakın benim dediğime geldiniz sizde iyi forumlar
    Amaç tartışma değil zaten boşuna vakit kaybetmeian kimse adamın şartı bu diye bilgilendirdim ben bu şekilde çalışmiyoruk benim gibi calismayanlar vakit kaybetmesin diye yazdım
  • 13-10-2023, 15:53:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 üzerinden dolandırıldım bikaç defa ayrıca hesaplar eski ve ticaret puanları vardı üyelik farketmiyor kimseye güvenmiyorum işimi hallettim senden 4 kat daha ucuza ayrıca
  • 13-10-2023, 16:56:50
    #13
    thehuseyin01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üzerinden dolandırıldım bikaç defa ayrıca hesaplar eski ve ticaret puanları vardı üyelik farketmiyor kimseye güvenmiyorum işimi hallettim senden 4 kat daha ucuza ayrıca
    Bak gördün mü teşekkür etmene gerek yok sayemde iyi iş başardın tebrikler
  • 14-10-2023, 16:45:11
    #14
    sana niye teşekkür edecekmişimde gerek yok diyorsun ki ? en ucuz benim bu fiyatlara bulabilirmisin falan diyordun en son
  • 14-10-2023, 17:23:08
    #15
    Hocam en ucuz benim diye bı cümlem olmadı sen yanlış idrak etmişsin normalde 400 500 yapıyorum r10 da 250 ye yapicam dedim ticaret puanida atarsan sevinirim yenibuyeyim dedim farklı bişey nasıl anladın burdan anlam veremedim doğrusu
  • 14-10-2023, 17:24:09
    #16
    Şimdi bende şüpheye düştüm telegram kullanıcı adı neydi ne konusmusuz bunkadar merak ettim bende ben mi yaşlandım acaba