• 05-04-2022, 04:37:09
    #19
    hastasın sen paylaştığın ss te bile kendini rezil ediyorsun )
    daha neyden sıyrılmaya çalışıyorsun ben okadar onurlu bir adamımki
    https://www.r10.net/1082337579-post14.html bu mesajdan
    ve https://www.r10.net/1082337606-post16.html bu mesajdan sora foruma bidaha girmezdim
  • 05-04-2022, 04:42:22
    #20
    julyo_s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hastasın sen paylaştığın ss te bile kendini rezil ediyorsun )
    daha neyden sıyrılmaya çalışıyorsun ben okadar onurlu bir adamımki
    https://www.r10.net/1082337579-post14.html bu mesajdan
    ve https://www.r10.net/1082337606-post16.html bu mesajdan sora foruma bidaha girmezdim
    Sizlere iyi geceler diliyorum, Kurumsal bey. Konuyu görüp okuyan neyin ne olduğunu görüp yorumlar zaten.
  • 05-04-2022, 05:14:33
    #21
    Merhaba , @julyo_s; mağduriyet varsa lütfen yardımcı olmaya çalışın konu gereksiz uzamasın uzlaşın sizinde başınız ağrımasın.
    Mağduriyet giderilirse konuyu sileceğim.
    @Thatsallright;


    Yada ikinizden birisi şikayet konusu açsın bu şekilde tartışma yaratmayın.

    @Thatsallright; sizin yorumlarınızı silip uyarı mesajıda gönderdim lütfen mağdur olduysanız kanıtlarınız ile birlikte şablona uygun şekilde şikayet var bölümünde şikayetinizi yapın. Bu şekilde sizde ceza alabilirsiniz.

    Hayırlı sabahlar dilerim.