julyo_s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hastasın sen paylaştığın ss te bile kendini rezil ediyorsun )
daha neyden sıyrılmaya çalışıyorsun ben okadar onurlu bir adamımki
https://www.r10.net/1082337579-post14.html bu mesajdan
ve https://www.r10.net/1082337606-post16.html bu mesajdan sora foruma bidaha girmezdim
Sizlere iyi geceler diliyorum, Kurumsal bey. Konuyu görüp okuyan neyin ne olduğunu görüp yorumlar zaten.