• 19-03-2022, 21:55:19
    #1
    Webview uygulama yapıldı sıra Google Store eklemede

    İki sorum olucak.

    25 dolar ücret istiyor kayıt için bu ödeme yıllık mı yoksa tek sefer mi ödenecek.

    Bu uygulamayı forumdan başka birisinin hesabıyla açmak mantıklı mı ileride sorun oluşturur mu ?

    Bu hizmeti sağlayan kişiler var mı ?
  • 19-03-2022, 21:57:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tek seferlik ödenmektedir.
  • 19-03-2022, 21:57:25
    #3
    Ücret tek seferlik, her zaman kendi hesabından yüklemek daha iyidir, yükleyecek hesap arıyorsan yardımcı olabilirim.
  • 19-03-2022, 21:57:36
    #4
    Tek seferlik hocam başka birinin adına açmak ise kendi adınıza açın daha kolay ben bütün işlemler için yardımcı olabilirim isterseniz hocam
  • 19-03-2022, 21:58:53
    #5
    ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webview uygulama yapıldı sıra Google Store eklemede

    İki sorum olucak.

    25 dolar ücret istiyor kayıt için bu ödeme yıllık mı yoksa tek sefer mi ödenecek.

    Bu uygulamayı forumdan başka birisinin hesabıyla açmak mantıklı mı ileride sorun oluşturur mu ?

    Bu hizmeti sağlayan kişiler var mı ?
    Hocam hizmetini vermeyi düşünüyorum 110-150₺ arası bi fiyat bicicem kendi webview yaptığım olursa webview + yayınlamayı 250 ye yapmayı düşünüyorum yayınlama ücreti uygunsa size 1-2 güne developer hesabı acicam
  • 19-03-2022, 22:04:50
    #6
    Legal uygulama ise 100₺ karşılığı hesabımızdan yayınlayabilirsiniz.