Webview uygulama yapıldı sıra Google Store eklemede

İki sorum olucak.

25 dolar ücret istiyor kayıt için bu ödeme yıllık mı yoksa tek sefer mi ödenecek.

Bu uygulamayı forumdan başka birisinin hesabıyla açmak mantıklı mı ileride sorun oluşturur mu ?

Bu hizmeti sağlayan kişiler var mı ?