• 15-12-2021, 00:02:33
    #1
    Trendyol n11 de süpermarket kategorisinde satış yapıyorduk fakat komisyon kargo ücretleri bizleri bezdirdi ve satısımızı durdurduk.Telegram kanalı üzerinden insanlara ulassak hem komisyon oranı ödememiş oluruz hem de alıcı çok daha ucuza ürünlere sahip olur tek sorun insanları toplayabilirmiyiz veya farklı fikri olan var mı kâr oranımız aynı kalacak komisyondan ödemedigimizden alıcıyı kâra geçirmeyi düşünüyoruz malum zor zamanlardan geçiyoruz güzel fikirlere açığım
  • 15-12-2021, 00:11:14
    #2
    Kendi online alışveriş sitenizi kurdurarak ŞOK ve A101 gibi çalışabilirsiniz. Yeriniz İstanbul'da ise yüz yüze görüşerek bu konuda size ücretsiz danışmanlık verebilirim
  • 15-12-2021, 00:22:05
    #3
    İstanbulda değilim maalesef