Trendyol n11 de süpermarket kategorisinde satış yapıyorduk fakat komisyon kargo ücretleri bizleri bezdirdi ve satısımızı durdurduk.Telegram kanalı üzerinden insanlara ulassak hem komisyon oranı ödememiş oluruz hem de alıcı çok daha ucuza ürünlere sahip olur tek sorun insanları toplayabilirmiyiz veya farklı fikri olan var mı kâr oranımız aynı kalacak komisyondan ödemedigimizden alıcıyı kâra geçirmeyi düşünüyoruz malum zor zamanlardan geçiyoruz güzel fikirlere açığım