Yabancı webmaster destek sitesinde gezinirken gördüm. Sanırım Windows 8 2012'de çıkacakmış..
Haber Linkleri (İngilizce) ;
http://www.techtree.com/India/News/W...07651-580.html
http://vista.blorge.com/2009/11/22/m...ows-8-in-2012/
http://stuff.techwhack.com/7953-windows-8-2012
Windows 8, 2012'de !
2
●398
- 22-01-2010, 15:31:22Bismillahirrahmanirrahim. daha 7 siye tanışamadık durun bi yaa.


