• 19-03-2019, 12:20:53
    #1

    Apple ile Qualcomm arasındaki patent savaşları, bir zamandır sürekli konuşuluyor. Qualcomm, patentlerinin iPhone modellerinde izin almadan kullandığını öne sürerek Apple'ı dava etmiş ve mahkemeye çeşitli adli kanıtlar sunmuştu. ABD’nin San Diego federal mahkemesinde ondört günü süren dava, cuma günü Qualcomm’un lehine sonuçlandı ve mahkeme, Apple’ın Qulacomm’a 31 milyon dolar ödemesine karar verdi.

    Apple, bu kararla, patentleri ihlal ettiği her iPhone başına 1.41 dolar tazminat ödeyecek. Bu da toplam 31 milyon dolarlık bir ceza anlamına geliyor.
  • 19-03-2019, 12:24:35
    #2
    Koyar mı hiç 31 milyon dolar onların 1 aylık kahve parasıdır
  • 19-03-2019, 12:36:15
    #3
    Süper bu yıldan sonra zaten kaybetmeye devam edecek
  • 19-03-2019, 12:47:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu rakamı gören Apple yetkililerinde son durum;

    https://www.youtube.com/watch?v=KB-DDP24GxM


    Ortalama 3 Günlük kazancı Apple'ın yani pek koyar mı derseniz sanmam.
  • 19-03-2019, 12:49:36
    #5
    Hiç bişey değilmiş
  • 19-03-2019, 12:51:56
    #6
    Sıkıntı yok onlar için çerez parası
  • 19-03-2019, 14:33:19
    #7
    şuan bu miktar onları etkilemez ama düşüş devam ederse o zaman sarsar