• 20-05-2015, 23:02:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lise yıllarında bütün sınıfın gazına gelip Kaspersky satın almıştım. Dedikleri kadar da çıktı. Neredeyse sayılamayacak kadar çok virüs buldu. Ama sonrasında Avast kurdum, o da Kaspersky ın yarısı kadar virüs buldu. Sonra ESET kurdum, o da Avast ın yarısı kadar virüs buldu. Baktım olmuyor Norton 360 kurdum ki, kurmaz olaydım. Bütün virüsleri temizledi ama o da bana kumpas kurdu. Bilgisayar donanımım o zamanlar zayıf olduğu için mouse donarak ilerliyordu. En sonunda bilgisayar 45 dakikada anca kapanınca format attım. Şimdi bilinçaltımda korku var. 16 GB Ram li bilgisayar alana kadar, önce Avira kullanıp sonra Norton 360 a geri dönüş yapacağım. Bütün olay bu..
  • 21-05-2015, 09:57:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaspersky total security (pure) kullanıyorum. Mis gibi arkama yaslanıyorum. Ne baş ağrısı ne kaygı ne tedbir... 60-90 TL arasında bir ücreti var, 3 pc ye kurulum yapabiliyorsunuz. Aklınızı başınıza alın beyler.
  • 21-05-2015, 15:50:47
    #12
    me110390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise yıllarında bütün sınıfın gazına gelip Kaspersky satın almıştım. Dedikleri kadar da çıktı. Neredeyse sayılamayacak kadar çok virüs buldu. Ama sonrasında Avast kurdum, o da Kaspersky ın yarısı kadar virüs buldu. Sonra ESET kurdum, o da Avast ın yarısı kadar virüs buldu. Baktım olmuyor Norton 360 kurdum ki, kurmaz olaydım. Bütün virüsleri temizledi ama o da bana kumpas kurdu. Bilgisayar donanımım o zamanlar zayıf olduğu için mouse donarak ilerliyordu. En sonunda bilgisayar 45 dakikada anca kapanınca format attım. Şimdi bilinçaltımda korku var. 16 GB Ram li bilgisayar alana kadar, önce Avira kullanıp sonra Norton 360 a geri dönüş yapacağım. Bütün olay bu..
    Hocam sizde çok çekmişsiniz