• 27-02-2009, 20:06:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar forum sitem için logo isteğinde bulunmak istiyorum.Aşağıda vermiş olduğum logodaki beyaz alanı silip arkaplanı tamamen gri yapmanızı istiyicem.

    Birde webmaster yerine forumRA ve türkiyenin webmaster platformu yazan yer yerinede Fark Yaratırız.. yazmanızı istiyicektim

    Son olarak da logodaki WM şekli yerine (sol üstteki) RA yazan WM şekline benzeyen bir şekil istiyorum



    ÇOK ŞEYMİ İSTİYORUM BİLMİORM AMA BU LOGO BANA ACİL LAZIM İSTEKLERİMİ YUKARDA BELİRTTİM.UMARIM EN KISA ZAMANDA YAPMIŞ OLURSUNUZ İYİ ÇALIŞMALAR..
  • 27-02-2009, 20:12:05
    #2
    Bu alıntı çalıntı bir iştir. Yapacak arkadaş olursa onu kınıyorum...
  • 27-02-2009, 20:14:55
    #3
    emrin olur hemen
  • 27-02-2009, 20:24:54
    #4
    durun o zman siz beklerken ben size bide kahve söyliyim hem bedava istiyorsunuz, hem istekleri sıralıyorsunuz, hem de başka bir sitenin logosuna benzer bir logo istiyorsunuz. kusura bakmayın ama yanlış yerdesiniz.
  • 27-02-2009, 20:40:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tamam sakin olun, farklı bişey yaptım

  • 27-02-2009, 20:42:44
    #6
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sakin olun, farklı bişey yaptım
    Dabulyu Bence sen nickini değiştir kardeşim "The end of the Design Works"
    Dostum beleş yapma , ayıp oluyor
  • 27-02-2009, 20:46:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dabulyu Bence sen nickini değiştir kardeşim "The end of the Design Works"
    Dostum beleş yapma , ayıp oluyor
    Benim ingilizcem yok biri bana The end of the Design Works << bunu tercüme edebilir mi

    Yazıktır dostum ya nolcak sanki, hem o kadar ahım şahım birşey de değil, iyi niyetli olalım

    Hem nick değişimi yasak
  • 27-02-2009, 20:57:58
    #8
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ingilizcem yok biri bana The end of the Design Works << bunu tercüme edebilir mi
    Yazıktır dostum ya nolcak sanki, hem o kadar ahım şahım birşey de değil, iyi niyetli olalım
    Hem nick değişimi yasak
    Benimde o kadar iyi değil fakat vurgulamak istediğim "Tasarım işlerinin Sonu"
  • 27-02-2009, 21:02:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde o kadar iyi değil fakat vurgulamak istediğim "Tasarım işlerinin Sonu"
    Kulağa hoş geliyo

    Bu arada forumra beğenmedi sanırım logoyu Beğense yorum yazardı