Birde webmaster yerine forumRA ve türkiyenin webmaster platformu yazan yer yerinede Fark Yaratırız.. yazmanızı istiyicektim
Son olarak da logodaki WM şekli yerine (sol üstteki) RA yazan WM şekline benzeyen bir şekil istiyorum

ÇOK ŞEYMİ İSTİYORUM BİLMİORM AMA BU LOGO BANA ACİL LAZIM İSTEKLERİMİ YUKARDA BELİRTTİM.UMARIM EN KISA ZAMANDA YAPMIŞ OLURSUNUZ İYİ ÇALIŞMALAR..

Beğense yorum yazardı