Dabulyu Bence sen nickini değiştir kardeşim "The end of the Design Works"

Dostum beleş yapma , ayıp oluyor
Benim ingilizcem yok biri bana
The end of the Design Works << bunu tercüme edebilir mi
Yazıktır dostum ya nolcak sanki, hem o kadar ahım şahım birşey de değil, iyi niyetli olalım
Hem nick değişimi yasak