JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dabulyu Bence sen nickini değiştir kardeşim "The end of the Design Works"
Dostum beleş yapma , ayıp oluyor
Benim ingilizcem yok biri bana The end of the Design Works << bunu tercüme edebilir mi

Yazıktır dostum ya nolcak sanki, hem o kadar ahım şahım birşey de değil, iyi niyetli olalım

Hem nick değişimi yasak