Konu
Forumum için logo..
27-02-2009, 20:42:44
#6
JustRulz
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam sakin olun, farklı bişey yaptım
Dabulyu Bence sen nickini değiştir kardeşim "The end of the Design Works"
Dostum beleş yapma , ayıp oluyor