• 12-11-2007, 22:14:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar
    Oyun Forum sitesine acaba bir tane siteye göre logo yapabilirmisiniz.
    Sıkıldım bu logodan
    Şimdiden teşekkürler.
  • 12-11-2007, 23:13:45
    #2
    Ücret Karşılığı mı Yaptıracaksınız?
  • 13-11-2007, 12:16:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayrına yapacak varmı diye sordum.Ama ücretli ne kadar oluyor ucuzsa ölede yaptırırız.Ve sizinle bir anlaşmamız vardı.Post işi yapmıcam diyip bırakabilirdiniz herneyse konu dışı konuşmayayım.
  • 13-11-2007, 12:59:27
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    istediğim 2 tane com uzantılı domaini alırsanız benim adıma yaparım...
  • 13-11-2007, 13:22:18
    #5
    Arkadaşım Logomu Yaptırıcan Yoksa Banner Mi..! <<<
  • 13-11-2007, 13:30:06
    #6
    Gel ben yapıcam msn ekle nasıl birşey istediğini konuşalım
  • 13-11-2007, 18:40:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş yapacak teşekkürler.