Hayrına yapacak varmı diye sordum.Ama ücretli ne kadar oluyor ucuzsa ölede yaptırırız.Ve sizinle bir anlaşmamız vardı.Post işi yapmıcam diyip bırakabilirdiniz herneyse konu dışı konuşmayayım.