• 17-10-2012, 20:20:14
    #1
    Üyeliği durduruldu



    Merhaba arkadaşlar. Dün akşam üstü tema çizimi yapasım geldi.
    Basit ama güzel görünen bir tema arıyordum. Önce taslak çizdim,
    sonra biraz şekillendirdim. Ortaya böyle birşey çıktı. Görüşlerinizi
    söylerseniz sevinirim.
  • 17-10-2012, 20:26:13
    #2
    Fontları çok büyük yapmışsınız.
    Devamını oku eklememişsiniz ama konuya başlığına tıklanacak sanırım.
    Daha da geliştirirsiniz merak etmeyin.
  • 17-10-2012, 20:27:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler, evet konu başlığına tıklanacak. Sadeliği ön planda tutmaya çalıştım. Puntolar büyük olmuş bende fark ettim düzeltip tekrar paylaşacağım.