Merhaba arkadaşlar. Dün akşam üstü tema çizimi yapasım geldi.
Basit ama güzel görünen bir tema arıyordum. Önce taslak çizdim,
sonra biraz şekillendirdim. Ortaya böyle birşey çıktı. Görüşlerinizi
söylerseniz sevinirim.