• 15-10-2012, 13:29:10
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Domain teması veya scripti için çizdiğim tema.

    1-Sizce güzel mi ?
    2-Wordpress teması olarak mı kodlamalıyım ? Yoksa Script olarak mı ?
  • 15-10-2012, 13:33:46
    #2
    renkli bana göre daha ilgi çeker
  • 15-10-2012, 13:36:56
    #3
    Öncelikle tasarımcı gözüyle bakmak gerekirse,

    1. Tasarım çok renksiz kalmış. Logonun rengini toparlayacak, tasarımı bir bütün gösterecek renkler kullanmalısınız.
    2. İkon kullanımı her ne kadar basit gibi gözükse de, 1.'de dediğime büyük katkı sağlayacaktır. Bu yüzden menülerde, sekmelerce ve başlıklarda ikon kullanmalısınız.
    3. Kutucukların, birisi oval, diğeri ise köşeli olması bir uyumsuzluk yaratıyor. Bunları eş yaparsanız daha uyumlu olacaktır.
    4. Siyah, Beyaz, Gri kullanacağım illaki derseniz, ufak tefek desenler daha güzel oturur tasarıma. Arkaplanda kullanabilirsiniz.
    5. Footer kısmına biraz daha birşeyler eklemeniz tasarımın alt kısmını daha dolu gösterecektir.

    Şimdi ise gelelim 2. soruya. Hangisi size daha kolay geliyorsa onu yapın derim. Ancak Wordpress altyapısının Google'n gözünde ayrı bir yeri olduğunu da unutmamak gerek.

    Kolay gelsin.
  • 15-10-2012, 13:37:26
    #4
    Biraz daha canlı renklendir hocam
    Gayet hoş güzel
    Bence script olarak kodla domain eklendiğinde pr değerini kendi otomatik ölçsün panelde
    Mümkün olursa hatta kayıt ve bitiş tarihlerinide kendi yayınlasın o zor olabilir belki ama pr ölçmesi belki daha kolay olur.
  • 15-10-2012, 13:39:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    4 ayrı renk kırmızı mavi yeşil siyah

    yavuztr zaten öyle olacak wordpressde olsa bile öyle yapacağım kayıt tarifi bitiş tarihi gibisinide
  • 15-10-2012, 14:29:25
    #6
    hocam güzel olmuş bence satmak istiyorsan wordpress kodlayın uyguna verirseniz ilk ben alırım
  • 15-10-2012, 14:39:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güzel olmuş bence satmak istiyorsan wordpress kodlayın uyguna verirseniz ilk ben alırım
    önce wordpress entegre edeyim müşteri varsa
  • 17-10-2012, 11:04:27
    #8
    ustacım çıktı alınmış fatura gibi duruyor.biraz renk kat kıvrım kat kendinden birşeyler kat güzel olacak güzel