Konu
DomainPress v1
15-10-2012, 13:29:10
#1
SpyboT
Üyeliği durduruldu
Domain teması veya scripti için çizdiğim tema.
1-Sizce güzel mi ?
2-Wordpress teması olarak mı kodlamalıyım ? Yoksa Script olarak mı ?