• 29-09-2012, 18:37:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...igim-tema.html şu konuda ilk çizdiğim tema vardı. Onu entegresini bitirdim.

    Demo

    biliyorum berbat fakat ilk tasarımım olduğu için çok sevdim bunu
  • 30-09-2012, 01:30:48
    #2
    Bence üzerinde biraz daha çalışılsa yada farklı bakış açıları tarafından analiz edilse daha güzel olabilir. Yinede güzel başarılar dilerim.
  • 30-09-2012, 14:48:03
    #3
    İlke göre iyidir. Başarılar.
  • 30-09-2012, 14:53:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başarılarının devamını dilerim