ilk çizdiğim tema - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk çizdiğim tema
5
●
489
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
ilk çizdiğim tema
28-09-2012, 22:01:45
#1
SpyboT
Üyeliği durduruldu
yazı bölümü
biraz kötü olabilir. Çünkü ilk çizimim...
28-09-2012, 22:02:51
#2
cnetworks
Bana kalırsa, yeşil turkuz ve sarı renklerde cıvıl cıvıl bir tasarıma giderseniz bu tema iş yapar hocam..
28-09-2012, 22:03:59
#3
Newyork
Kurumsal Backlink SEO
iyi ama renk seçimi yanlış bence..
29-09-2012, 10:42:31
#4
SpyboT
Üyeliği durduruldu
Ben siyahı seviyorumda o yüzden böyle renk seçimi yaptım.
29-09-2012, 13:57:39
#5
Gustavo
Güzel olmuş hocam ben beğendim.
29-09-2012, 16:10:36
#6
SpyboT
Üyeliği durduruldu
teşekkürler css/html döküyorum bende
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler