• 27-09-2007, 23:07:54
    #1
    Arkadaşlar sitem için kaliteli logo yapma çalışmalarına devam ediyorum..



    Sizce bu logo yeteri kadar kalite ve özgünmü?
  • 27-09-2007, 23:18:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence biraz daha kendine uygun biçim versen [yuvarlak olmasa] birde logo da kopux fln yazmasa sadece bir simge gibi olsa çok daha güzelolcağına inanıyorum
  • 28-09-2007, 10:02:35
    #3
    Yorumlarının dikkate alacağım diğer yorumlarada bakalımda..
  • 28-09-2007, 11:19:38
    #4
    Bir öneri , İçde ki "K" Büyültüp "K"nın herhangi bir yerine de yazmak istiyosan kopux.net yazabilirsin..

    Ne bilim Mesela "K" Dairenin dışında olup biraz yatırılıp K'nın çizgisinden baloncuklar çıkıp o büyük daireyi tamamlasa orda kopux.net yazsa vs.. Bir çok şey denenebilir
  • 28-09-2007, 11:27:26
    #5
    fazla bir şey anlamadım ama o tür bir şey istemiyorum çocuksu gibi geldi o dediğin..
  • 28-09-2007, 14:02:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    daha çok icon gibi olmuş al buda benden sana olsun



    Buda senin sitenin renklerine uygun olanı

    Buda Psd'si

    Tıkla
  • 28-09-2007, 14:32:28
    #7
    iDealhosting-2'nin yaptıkları güzel olmuş. Siteye ve isime uyumlu, kopuk bi logo olmuş.
  • 28-09-2007, 14:38:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iDealhosting-2'nin yaptıkları güzel olmuş. Siteye ve isime uyumlu, kopuk bi logo olmuş.

    beğendiğine sevindim dostum yorumun için teşekkürler...
  • 28-09-2007, 17:26:59
    #9
    iDealhosting-2 çok güzel olmuş.Kullanabilirim.Teşekkürler..