Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iDealhosting-2'nin yaptıkları güzel olmuş. Siteye ve isime uyumlu, kopuk bi logo olmuş.

beğendiğine sevindim dostum yorumun için teşekkürler...