• 12-12-2010, 13:53:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar site tasarımım sizce nasıl? günümüzde çoğu kişi web2.0 kullanmakta ve çoğu kişide aynı temayı görüyorum hep tek elden alınmış yada ücretsiz dağıtılmış sanırım. ancak ben web2.0ı sadece logoda kullandım. Mavi ve gri olmak üzere 2 tema yaptım yorumlarınızı almak istiyorum. link imzamda mevcut
  • 12-12-2010, 14:26:45
    #2
    web 2.0 logonun üstüne saydamlık vermek değil yalnız.
  • 12-12-2010, 17:06:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    herneyse yine de teşekkürler. Başka yorum yok mu arkadaşlar genel site hakkında...
  • 12-12-2010, 21:27:23
    #4
    çok sade olmuş
  • 13-12-2010, 15:44:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler
  • 13-12-2010, 20:42:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Herhangibir site tasarımı ve site linki filan göremedim ben
  • 15-12-2010, 16:42:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    http://tinyurl.com/24rorcr