arkadaşlar site tasarımım sizce nasıl? günümüzde çoğu kişi web2.0 kullanmakta ve çoğu kişide aynı temayı görüyorum hep tek elden alınmış yada ücretsiz dağıtılmış sanırım. ancak ben web2.0ı sadece logoda kullandım. Mavi ve gri olmak üzere 2 tema yaptım yorumlarınızı almak istiyorum. link imzamda mevcut