• 31-08-2007, 00:00:37
    #10
    tasarım hoşuma gitti
    böyle bi değişik havası var ...
    iyi satışlar.
  • 31-08-2007, 05:46:21
    #11
    teşekkürler yorumlar için. İlerleyen zamanlarda bu tarz template hazırlayıp ücretsiz olarak dağıtmayı düşünüyorum. Ama daha plan proje aşamasını geçemedim. bir çok fikir var kafamda. Ama hepsinin önündeki engeller maddi. Bu tarz 1 - 2 tane daha template hazırlayıp gelen parayı bahsettiğim projeye yatırıcağım.
    Tempaltemonstere rakip olabilirmiyim bilmiyorum ama en azından denicem
  • 31-08-2007, 06:12:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat hakkında yorum yapmayı sevmem, ama 450 acayip abartı bir rakam..
  • 31-08-2007, 07:03:50
    #13
    fiyatı fazla gelen arkadaşları anlıyorum ama yapabileceğim bir şey yok malesef. şuan ki fiyat özel tasarımlardan aldığım paranın yarısı bile sayılmaz. Bu tür satışlar forumda çok fazla yapılmadığı için bi karşılaştırma yapamıyoruz. Ama benim bilgim kadarıyla tasarım fiyatları çok uçuk eğer görsellikte iyi derecede bir sitem olsun derseniz.
  • 12-09-2007, 04:24:29
    #14
    fiyat çok pahallı diye eksi rep veren arkadaşlar var. Nasıl bir mantıkdır bu anlamadım. Eğer böyle birşey serbestse forumda ben satış yapılan bütün bölümleri sırayla dolaşım. Fiyatı yüksek bulduğum her arkadaşa eksi rep verim
  • 12-09-2007, 11:34:17
    #15
    hep aynı şeyler...
    isteyen istediği fiyatı ister.. alan alır, almayan almaz...
  • 12-09-2007, 23:50:11
    #16
    yok yok fiyat iyi
    web tasarım fiyatını öldürmeyelim.
  • 12-09-2007, 23:57:08
    #17
    ama işte sorun orada.
    bu template mi ?

    template ise bir çok kişiye satacaksın ?

    o zaman 50 şer dolardan ver gitsin sat 50 tane.

    ama özel tasarım diyorsan bir kişiye satmalısın.
    işte o zaman 450 ytl fiatı uygun bir rakam gibi görünür.
  • 13-09-2007, 00:16:50
    #18
    Teşekkürler yorumlar için. Özel tasarımdır bu temp.Tek satış olucak. Çoklu satışı bundan sonra hazırlayacağım tasarımlar için düşünüyorum.