fiyat çok pahallı diye eksi rep veren arkadaşlar var. Nasıl bir mantıkdır bu anlamadım. Eğer böyle birşey serbestse forumda ben satış yapılan bütün bölümleri sırayla dolaşım. Fiyatı yüksek bulduğum her arkadaşa eksi rep verim