• 29-08-2007, 16:40:12
    #1
    Evet logo editleme Sanatı

    Buyrun

    Bunları birleştirip oyle koydum gerçekten çok zamanımı aldı. Bloglarınıza falan koyarsanız tepe tepe kullanırsınız. Çok hoşuma gittiği için R10 dan esirgemedim. Fakat biraz biçimsiz oldu sayfa kaydı kusura bakmayın...

    Biraz zaman alabilir yuklenmesi.. Bi de +rep isterim (frmtr değil burası evet)

















  • 29-08-2007, 16:43:27
    #2



















  • 29-08-2007, 16:44:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mükemmel : ) meymenet
  • 29-08-2007, 16:46:18
    #4
    çok güzel olmuş gerçekten sizmi yaptınız
  • 29-08-2007, 16:47:05
    #5
    daha profesyonel yapılsa daha güzel olurdu hatalar var ama düşünce süper
  • 29-08-2007, 16:48:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzeller ya
  • 29-08-2007, 16:57:35
    #7
    pardesü ile sultanın altınları süper
  • 29-08-2007, 17:02:47
    #8
    yeni rakı çok hoşuma gitti
  • 29-08-2007, 17:17:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok güzeldi D