Evet logo editleme Sanatı

Buyrun
Bunları birleştirip oyle koydum gerçekten çok zamanımı aldı. Bloglarınıza falan koyarsanız tepe tepe kullanırsınız. Çok hoşuma gittiği için R10 dan esirgemedim. Fakat biraz biçimsiz oldu sayfa kaydı kusura bakmayın...