• 25-10-2010, 11:38:49
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaşlar elimde psd afiş var. Bunu mail ile atacam kullanıcılara. Bu afiş psd oldugu iiçin parça parça zaten bütün görseller. Ben bu çalışmayı nasıl img klasörüne img leri. ve html olarak otomatik kaydederim.

    mail gideceği için görsel parçalı olması gerekiyor. Bunu yapan bir program var mı?
  • 25-10-2010, 12:19:15
    #2
    yardımcı olabilecek arkadaş varsa pm ile ulaşabi,lirse bana acil. çok sevinirim.
  • 25-10-2010, 14:49:37
    #3
    dreamweaver
  • 25-10-2010, 14:54:10
    #4
    öncelikle marge ile layerlarını birleştir, sonra tek parça layeri slice tool kullanarak 4-5 dikdörtgen parçaya böl, save as web ile kaydını al..bu kadar