Merhabalar,

Arkadaşlar elimde psd afiş var. Bunu mail ile atacam kullanıcılara. Bu afiş psd oldugu iiçin parça parça zaten bütün görseller. Ben bu çalışmayı nasıl img klasörüne img leri. ve html olarak otomatik kaydederim.

mail gideceği için görsel parçalı olması gerekiyor. Bunu yapan bir program var mı?