KorsaNvBh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
[R10 Özel] xhtml - css hosting template
20
●1.425
- 18-09-2010, 22:11:21Üyeliği durdurulduW3 standartlarına uygun hale getirmedim zaten, html-xhtml formatının çok önemi yok diye düşünüyorum, küçük bir değişiklik ile düzeltebilirsiniz. id ile class arasındaki farkında bilmiyorum id kullanıyorum sürekli ve bir sorun olmuyor hiçbir tarayıcıda elime yatkın olduğu için. Menunun ul ve li ile yapılması ne değiştirir onu da anlamış değilim. Kullanmak istiyorsanız prensiplerinize uygun hale getirip kullanabilirsiniz. Yorum ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.
- 18-09-2010, 22:22:11Üyeliği durdurulduBirazcık ağır bir eleştiri olmuş sanırımKorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

eline sağlık kardeşim + rep - 19-09-2010, 11:29:59Üyeliği durdurulduUfak editlemeyle daha da geliştirebilirdin ama buda hiç fena deil.
teşekkürler. - 19-09-2010, 12:49:52Üyeliği durdurulduTeşekkürler hocam gayet hoş duruyor.
Hem editlenip birçok siteye göre uyarlanabilir.
Benim aklıma ilk olarak firma scripti geldi
Kolay gelsin.

