• 18-09-2010, 22:11:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    KorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XHTML ne demek bildiğine emin misin, onu geçtim döküman tipi belirlemeyi biliyormusun tema html 4.01 e göre yazılmış bunu haricinde 22 tane de hata var ve id ile class arasındaki farkı bilmende fayda var,birde menü ul ile yapılır.
    W3 standartlarına uygun hale getirmedim zaten, html-xhtml formatının çok önemi yok diye düşünüyorum, küçük bir değişiklik ile düzeltebilirsiniz. id ile class arasındaki farkında bilmiyorum id kullanıyorum sürekli ve bir sorun olmuyor hiçbir tarayıcıda elime yatkın olduğu için. Menunun ul ve li ile yapılması ne değiştirir onu da anlamış değilim. Kullanmak istiyorsanız prensiplerinize uygun hale getirip kullanabilirsiniz. Yorum ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.
  • 18-09-2010, 22:22:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    KorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XHTML ne demek bildiğine emin misin, onu geçtim döküman tipi belirlemeyi biliyormusun tema html 4.01 e göre yazılmış bunu haricinde 22 tane de hata var ve id ile class arasındaki farkı bilmende fayda var,birde menü ul ile yapılır.
    Birazcık ağır bir eleştiri olmuş sanırım

    eline sağlık kardeşim + rep
  • 19-09-2010, 11:29:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ufak editlemeyle daha da geliştirebilirdin ama buda hiç fena deil.
    teşekkürler.
  • 19-09-2010, 12:49:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler hocam gayet hoş duruyor.

    Hem editlenip birçok siteye göre uyarlanabilir.

    Benim aklıma ilk olarak firma scripti geldi

    Kolay gelsin.
  • 19-09-2010, 17:39:43
    #14
    Teşekkürler.
  • 19-09-2010, 20:44:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederim, güle güle kullanın
  • 20-09-2010, 13:49:22
    #16
    Demo'dan görüldüğü kadarıyla oval uçlarda beyazlık var. Yani tam olarak transparan değil (çok ince bakıldığında).

    ÇOK BASİT DEĞİL,SADE VE ŞIK BİR TASARIM.

    Ellerinize sağlık.
  • 20-09-2010, 13:53:41
    #17
    güzel bir tasarım olmuş sadece paketler eklencek ana sayfaya
  • 20-09-2010, 13:58:55
    #18
    çok sade ve hoş ellerine sağlık...